1393-11-12 05:30
2917
2
9760
سید نعیم نریمانی :چاره ما اقتصاد مقاومتی است

نامه یکی از فعالان جوان حامی روحانی در گلستان به رئیس جمهور / نباید از مذاکرات با آمریکا در ذهن مردم یک بت بسازیم

 معتقدم زمانی مذاکرات با غرب و در راس آن آمریکا به نتیجه خواهد رسید که سفارت اسراییل غاصب در تهران بازگشایی گردد که البته به برکت وجود رهبری و نیروهای انقلابی هرگز چنین نخواهد شد .

به گزارش گلستان ما ؛ سید نعیم نریمانی فعال فرهنگی و اجتماعی استان گلستان و یکی از حامیان جوان روحانی در استان در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور نکاتی در مورد مذاکرات هسته ای بیان نموده است :

حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و ادب و احترام ؛

اینجانب ضمن تشکر از خدمات قابل تحسین دولت حضرتعالی از قبیل کاهش میزان تورم ، کنترل بازار و اصلاح برخی مشکلاتی که حاصل عملکرد غیر کارشناسی دولت قبل و گروه انحرافی و ... می باشد مواردی را از باب تکلیف و وظیفه شرعی خدمتتان عرض می نمایم :

1 – دولت آمریکا همواره قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران دشمنی خود را با آرمانهای مردم عزیز و امام راحل عظیم الشان از هر راه ممکن به اثبات رسانیده و نشان داده که هدف غایی اش نابودی مقاومت اسلامی به رهبری ایران در سراسر دنیا می باشد.

از جمله اعمال شوم دولت آمریکا می توان به تعرض به هواپیمای مسافری ایران در خلیج فارس ، اعمال تحریم های شدید اقتصادی در طول انقلاب ، بلوکه کردن دارایی های ملت شریف ایران ، حمایت از ترور عناصر موثر انقلاب اسلامی توسط منافقین ، اعمال جنگ هشت ساله بر مردم مظلوم ایران و ... اشاره کرد.

2 – حضرتعالی به عنوان یک دیپلمات کارکشته بهتر از اینجانب و هر فرد دیگری می دانید که دولت های آمریکایی چه دمکرات و چه جمهوری خواه همواره تحت نفوذ لابی های صهیونیستی قرار دارند و استقلالی از خود ندارند در حالی که ادعای استقلال را مطرح می نمایند.

3 – اگر به نیت های شوم و پلید صهیونیسم جهانی با دیدی انقلابی بنگریم به آسانی می توان دریافت که آنها علاوه بر سرداران سپاه اسلام و انقلاب ، باورهای دینی و اعتقادی ملت ها علی الخصوص ملت شریف ایران را هدف قرار گرفته اند تا جایی که با فرقه سازی ها ، حمایت از همچنس گرایان ، ایجاد شبکه های ماهواره ای  ضد اخلاقی به طور آشکار در صدد انحراف افکار عمومی مسلمین و شیعه در سراسر دنیا هستند .

4 – امام راحل عظیم الشان همواره آمریکا را سرزنش می نمودند و رابطه ایران و آمریکا را به رابطه گرگ و میش تشبیه کردند .

5 – رهبری عزیز و خلف صالح حضرت امام (ره) نیز بارها فرمودند که من به این مذاکرات خوشبین نیستم .

حال با وجود مسائل فوق و این همه حجت چرا ما باید از مذاکرات با آمریکا در ذهن مردم یک بت بسازیم  و آن را به عنوان تنها راه حل ممکن برای گشایش اقتصادی جامعه به افکار مردم تحمیل کنیم .

اینجانب معتقدم که زمانی مذاکرات با غرب و در راس آن آمریکا به نتیجه خواهد رسید که سفارت اسراییل غاصب در تهران بازگشایی گردد و لا غیر که البته به برکت وجود رهبری و نیروهای انقلابی هرگز چنین نخواهد شد .

اینجانب راه خروج از فشارهای اقتصادی دنیای استکبار را اقتصاد مقاومتی می دانم نه مذاکرات از موضع ضعف و معتقدم هر چه سریعتر دولت باید رویکردی انقلابی پیدا کند و برای این موضوع امروز هم دیر است چه رسد به فردا !

رئیس جمهور محترم ! امام راحل عظیم الشان از عمق وجود معتقد بودند که یک مکتب حق گرا باید برای افکار و عقاید حقه اش هزینه پرداخت کند و این را در طول عمر با برکت خویش به اثبات رساندند .

حال که امروز با عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهبری های داهیانه و حکیمانه رهبری انقلاب و مجاهدت سربازان اسلام  در جای جای نیا ، غرب و آمریکا با همه ادعاهایشان دچار ضعف گردیده اند و به قدرت ایران اعتراف می کنند ، نباید در مذاکرات هسته ای دچار اشتباه محاسباتی شویم و باید با اعتقاد راسخ دانست که روح پاک و ملکوتی شهیدان الله دادی ها و جهاد مغنیه ها حامی اصلی مردم  انقلابی ایران و دیگر ملت های حزب الله ناظر بر اعمال من و شما می باشد..

در پایان ضمن بیان این موضوع که اصل مذاکره از گذشته تاریخ اسلام در فرهنگ انقلاب جایگاه ویژه ای داشته و امروز نیز مورد تایید شخص مقام معظم رهبری حفظ الله علیه می باشد.

برای حضرتعالی آرزوی موفقیت و بهروزی دارم .

گلستان – گرگان

سید نعیم نریمانی 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

آرمان

سلام سید جون.درود بر تو...واقعا حرف حساب رو زدی.

0
0
پاسخ
1393-11-13 04:37

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.